Robię to sama sobie


Czy masz czasami wrażenie, że żyjesz życiem, które nie ma nic wspólnego z Twoimi pragnieniami i wyobrażeniami ?

Czy masz czasem takie odczucia, że oczekuje się od ciebie określonych zachowań, za które jesteś nagradzana aprobatą i że przestajesz wyrażać siebie, bo innym ludziom mogłoby się to nie spodobać?

Jeśli będziesz dłużej tak żyć, aby zadowalać innych ludzi, to prędzej czy później, zorientujesz się, że ci, których chcesz zadowalać nigdy nie będą wystarczająco z ciebie zadowoleni. Im zawsze jest mało. Wciąż są niezadowoleni.
Wyobraź sobie jak będzie wyglądało Twoje życie za 10 lat, jeśli dalej będziesz podporządkowywać się potrzebom innych ludzi i nie będziesz myśleć o sobie ? 
Czy warto dla tzw  "świętego spokoju"  odpuścić siebie ?  Czas minie.

Ty decydujesz, co chcesz kiedyś wspominać.

Nie schodź w swoim życiu na drugi plan. Nie jesteś statystą. 
Twoje życie nie stanie się przez to łatwiejsze.

Zamiast  narzekać, że Twoje życie nie jest Twoim wymarzonym życiem, zamiast rozglądać się 
za tymi, których można byłoby obwinić za swoje niepowodzenia, połóż palec wskazujący prawej ręki na czubku swojego nosa i powiedz  : 

TO JA JESTEM ODPOWIEDZIALNA ZA SWOJE ŻYCIE. NIKT INNY! TYLKO JA .

NIE MAMA , NIE TATA, NIE MÓJ PARTNER, NIE DZIECKO, NIE OKOLICZNOŚCI !

ROBIĘ TO SAMA SOBIE.

Jeśli nawet żyję pod dyktando innych ludzi, to właśnie dlatego, że ja tak zdecydowałam. Ja dałam przyzwolenie. Skoro robię to sama sobie, to mogę również to zmienić.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz