Nigdy się nie dowiesz, jeśli nie spróbujesz

"Jeśli przez najbliższych kilka lat 

będziesz robić to, czego większość ludzie nie chce robić,

przez resztę życia będziesz mógł robić to,

 czego większość ludzi nie będzie mogła robić."

                                           - Wade Cook

Zaczynasz jako konsultantka / konsultant. Też tak zaczynałam. Codzienną pracą i coraz większym zaangażowaniem osiągałam kolejne poziomy w Oriflame. Po roku czasu zarabiałam więcej niż ówczesna średnia krajowa i mogłam nic nie robić, aby dostać w kolejnym miesiącu taką samą wypłatę - czyli wypracowałam sobie w Oriflame dochody pasywne. Dziś pracuję dlatego, że kocham to, co robię a nie dlatego, że muszę pracować, aby zarobić. Dzięki współpracy z Oriflame tysiące osób w Polsce osiągnęło niezależność finansową i dochody pasywne. Dzisiaj, dzięki naszemu dużemu doświadczeniu i znanej marce Oriflame, możesz odnieść sukces i wysokie dochody dużo szybciej niż my przed laty. Nasz system treningowy będzie wspierał Twoją karierę w Oriflame,Twój rozwój osobisty i kreatywność.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz